Wednesday, July 05, 2006

Tagggg

Im bored and this is fun.

i shall name twenty friends and answer the question given.(if you're name isnt in it, it doesnt mean anything!)

1. SerSiang
2. YongMeng
3. ThianHong
4. Fardina
5. Kirsten
6. LeeJane
7. Cheryl Lee Phaik Inn
8. Yien-Yien
9. MayEe
10. Lisa
11. WeiGuan
12. Cheryl Lee Yee Wen
13. YiChing
14. Kar May
15. Illa
17. Jesse
18. HweeChing
19. Marissa
20. WeiKit

1. How did you meet 14?
aha sweet memories.it was year 2000.i stepped into upper primary, 4 Usaha.i was the monitor of the class, with a sweet looking girl sitting at the back of me=).

2. What would you do if you had never met 1?
shit.i would be some innocent boy reading some 5000 pages book and some unsociable guy on the face of the earth.

3. What would you do if 20 and 9 dated you?
WeiKit?No.haha.if we really date, just dont fart so often weikit.
MayEe-i would wear or bring along extra underwear during our dates.(HEHE)*just joking mayee!>.<*

4. Would 6 and 17 make a good couple?
Jesse and Jane?haha self proclaimed OC KING AND OC QUEEN?LOL.nah i know Jane er...er...*ehem.

5. Describe 3..
ThianHong???GOSH.he's a living teddy bear.a good friend though.if ur dining out with him, order extra food.really.he's a nice la.

6. Do you think 8 is attractive?
she's a GUY MAGNET.i like her yummy scent=).

7. Do you know anything about 12's family?
her daddy is young.her brother is naughty.she got a witty sister...michelle.

8. Tell me something about 7..
bimbo..?hahaha she's cute la=).

9. What is 8's favourite?
butterflies,shopping,cristiano ronaldo,perfumes.

10. What would you do if 11 confesses he/she likes you?
....weiguan's a nice girl.if the feeling is there, i'll go for it.

11. What language does 15 speak?
japanese,english,french,bm etc.

12. Who is 9 going out with?
Haha.SerSiang?

13. How old is 16 now?
she's fifteen.

14. When was the last time you talked to 13?
face to face urm, during cheer06.

15. Who's 2's favourite singer?
yongmeng is not very a music person

16. Would you date 4?
gosh!definitely!but she's taken.

17. Would you date 7?
i think if i want her she wouldnt want me.haha

18. Is 15 single?
yes she is.

19. What is 10's last name?
Boudville.

20. Would you ever consider being in a relationship with 11?
yes i would.

21. Which school does 3 go to?
SMK Taman SEA

22. Where does 6 live?
seksyen16.

23. What is your favourite thing about 5?
she's yummy;).she's a great gal to talk to.she definitely got the attitude im seeking in a girl.bumbum=)

24. What is your least favourite thing about 17?
he likes to support the minority party. for a good course though

25. Who do you think should date 18?
someone mature and someone that loves her for who she is.

26. Name a song that would suit 19..
Someday by Nickelback.i dont know why i choose this song.its a nice song anyway=)

15 comments:

yingxian* said...

hahahahha! :D my name's thereeee! :)

MengLeong said...

yess!
but when u did, my name wasnt there=\.

kikie* said...

wahahuheeha!waddaya know, my name's in the list! bimbim u bumbum , tak reply on msn. booo. :P

MengLeong said...

tak reply?got meh?
blame the lousy streamyx!

..::maymay::.. said...

whoaa...my name is also there!!...
=]!!

MengLeong said...

lol mayee how is it possible to miss out your name?

Y i C h I n G said...

My name!
I see my name!
*opens eyes wide*

MengLeong said...

haha:)

..::maymay::.. said...

awwww....true oso larh...
sure kena like no body's business wan...lol..=]

Jehc said...

HAHAHA OC KING AND QUEEN. I hope adrian doesn't read this. :))

MengLeong said...

haha what happen if he does?=p

thefrenchketchupqueens said...

hehe,BOTH our names are there:)

MengLeong said...

heyyy!u used "hehe"
cool, not "heh"
i suppose its cheryl who wrote that comment:)
haha

Jon Cox said...

AWESOME BLOG!!! Thank you so much for your comment, I appreciate it A LOT!! :o) I'm so glad you like my work!!!!! I love your answer to number 6. Your blog THE BEST!!!! It is VERY well written, interesting & entertaining, I'll for sure be checking back often! Keep up the GREAT work! :o)

MengLeong said...

thanks.